Smaller Default Larger
 
 
 
 
 
08.10.2021 informacja o platformie dla nauczycieli i rodziców, uczniów
W ramach Programu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki na podstawie Umowy nr MEiN/2021/DPI/76 z dnia 01.06.2021 r. we współpracy z Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie powstała Internetowa Platforma Specjalistyczno- Doradcza: https://pwpp.uksw.edu.pl/ .

Internetowa Platforma Specjalistyczno-Doradcza ma stanowić źródło wiedzy teoretycznej i przykładów praktycznych, przydatnych przy redukcji negatywnych skutków sytuacji problemowych w oświacie. Gwarantuje nieograniczony w czasie i miejscu dostęp do konsultacji i materiałów dydaktycznych oraz badawczych. Poprzez platformę można zapisywać się na dyżury do specjalistów oraz na szkolenia (systematycznie będą dodawane nowe).

Platforma skierowana jest do: dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych, wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii, nauczycieli, dyrektorów szkół, rodziców oraz specjalistów (m.in. pedagogów, psychologów, terapeutów).
 
 
 
 
 

 

Szanowni Rodzice!

W związku z tym, że październik jest miesiącem poświęconym dzieciom ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się,

organizujemy w naszych poradniach Dni Dysleksji.


16.09.2021 rajd
Szanowni Rodzice !
Dnia 21 września 2021r. w szkole będzie zorganizowany rajd w celu integrowania uczniów. Rajd będzie w godzinach od 9.00 do 12.00- dotyczy to również oddziału przedszkolnego, choć dzieci z zerówek w rajdzie nie będą brały udziału.
Tego dnia autobusy pojadą godzinę później niż zwykle. Nie będzie obiadu, bo dla wszystkich dzieci/uczniów Rada Rodziców zakupi kiełbaski , które przygotują panie pracujące w kuchni. Będzie też pieczywo i jabłko. To jedzenie dzieci/ uczniowie otrzymają po przybyciu z rajdowej drogi( dzieci z oddziału przedszkolnego również). Oprócz tego przewidziane są zajęcia integracyjne.
Proszę , żebyście zaopatrzyli dzieci w wodę.
Mamy nadzieję, że nie będzie tego dnia padał deszcz, ale prosimy , żeby dzieci/uczniowie byli odpowiednio ubrani.
Z poważaniem Danuta Maślona

 


 


Uwaga rodzice!!! Osoby o niskich dochodach mogą korzystać z bezpłatnych Obiadów wydawanych w stołówce szkolnej. Należy udać się do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wronkach, złożyć wniosek o przyznanie pomocy w formie dożywiania dzieci w szkole. Po wydaniu pozytywnej decyzji i dostarczeniu jej do szkoły, dzieci będą mogły korzystać z bezpłatnych obiadów.

 


Rodzice dzieci z oddziałów przedszkolnych po zakończeniu apelu w dniu 1 września 2021r. będą mogli wejść wraz z dzieckiem do sali, by zostawić materiały zakupione dla swojego dziecka „wyprawka przedszkolna”. Panie nauczycielki przeczytają listy swoich wychowanków, żebyście Państwo wiedzieli, z którą panią Wasze dziecko będzie miało zajęcia. Innym wejściem do klasy wchodzić będzie oddział A, a innym wchodzić będzie oddział B po 5 osób. Rodziców obowiązują maseczki. 


W sobotę 4 września 2021 r. odbędzie się kolejna gminna akcja szczepień przeciw COVID-19 bez rejestracji. Punkty szczepień obsługiwać będzie zespół medyczny ZZOZ Czarnków,  który zapewni szczepionki firmy Pfizer. Będzie możliwość zaszczepienia się pierwszą dawką lub drugą dawką dla osób, które szczepiły się w czasie poprzednich gminnych akcji w soboty 31 lipca i 7 sierpnia. Zaszczepieni druga dawką mogą otrzymać certyfikat.
Wystarczy przyjść z dowodem osobistym (lub paszportem), wypełnić kwestionariusz i poddać się szczepieniu. Ze szczepienia mogą skorzystać pod opieką rodziców (prawnych opiekunów) również dzieci i młodzież – warunek jest jeden: ukończone co najmniej 12 lat. 
Punkty szczepień:

strażnica OSP we Wronkach, ul. Kościuszki – od 8.00 do 16.00.
świetlica w Ćmachowie – od 8.00 do 10.00,
świetlica w Samołężu – od 10.00 do 12.00,
świetlica w Chojnie od 12.15 do 14.00.
 

Szanowni Rodzice!

Na stronie szkoły znajdziecie rozkład jazdy autobusów. W poniedziałek, czwartek i piątek będą odjeżdżały po 5,6 i 7 lekcji. Natomiast we wtorek po 6,7 i 8 , a w środę po 5, 7 i 8 lekcji.

Rozpoczęcie roku szkolnego będzie 1 września 2021r. o godz. 9.00 (więc autobusy pojadą godzinę później) na boisku szkolnym, potem uczniowie rozejdą się do klas. Dzieci z edukacji wczesnoszkolnej będą mogły zabrać do domu książki, więc proszę dać im plecaki czy inne torby.

Na boisku uczniowie ustawiają się tak jak na zakończenie roku szkolnego. Tego dnia uczniowie dostaną do podpisu różne dokumenty, więc proszę je podpisać i dać dzieciom , by w czwartek, najpóźniej w piątek uczniowie oddali je wychowawcom.

Rodziców prosimy, by pozostali poza boiskiem bądź ustawili się na asfalcie lub bliżej bramy.

Odjazd autobusów o godz. 10.00.

Nadal obowiązuje nas reżim sanitarny.

Informuję też, że obiady będą wydawane od 7 września 2021r..

Natomiast w poniedziałek , 6 września 2021r., będą rekolekcje od 9.00 do 11.30.

 


 Uwaga!

Na stronie internetowej Samorządowej Administracji Placówek Oświatowych we Wronkach w zakładce Aktualności zamieszczono informacje oraz wnioski do pobrania dotyczące stypendiów i zasiłków szkolnych oraz wyprawki szkolnej.

Linki poniżej:

http://sapowronki.pl/home/aktualnosci/127-pomoc-materialna-dla-uczniow-2021-2022

http://sapowronki.pl/home/aktualnosci/128-wyprawka-szkolna-2021-2022


 

 

Szanowni Państwo,

 

uprzejmie informuje, że od 1 lipca 2021 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejął obsługę świadczeń „Dobry Start”.

Dobry Start to 300 zł na wyprawkę szkolną dla uczniów – bez względu na dochód rodziny. Dotyczy uczniów podejmujących naukę w szkołach podstawowych, liceach, szkołach policealnych oraz innych placówkach edukacyjnych do ukończenia 20 roku życia lub 24 lat w przypadku osób z niepełnosprawnością.

Wnioski można składać w okresie od 1 lipca 2021 r. do 30 listopada2021 r.

 

Od 1 lipca 2021 r. beneficjenci 300+ będą mogli składać wnioski o ustalenia prawa do świadczenia jedynie w formie elektronicznej:

  • na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
  • przez bankowość elektroniczną,
  • na portalu empatia.mpips.gov.pl.

Co ważne świadczenie będzie wypłacane wyłącznie na rachunek bankowy wskazany we wniosku, a decyzje oraz zawiadomienie dotyczące świadczeń 300+ będą przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.

Pracownicy ZUS w placówkach Zakładu będą pomagali zainteresowanym osobom w założeniu profilu na PUE ZUS i poprawnym wypełnieniu wniosku o świadczenie 300+. Pomoc otrzyma każdy, kto będzie tego potrzebował. W tym też celu pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych będą także w razie potrzeby pełnić dyżury w wybranych jednostkach terenowych urzędów miasta, gminy, Poczty Polskiej i KRUS.

 

Wszelkie informacje dotyczące Programu Dobry Start znajdują się również na stronie https://www.zus.pl/baza-wiedzy/program-dobry-start .

 

 


 

 

W zbiórce makulatury

I miejsce zajął Mateusz Biernat, 

II miejsce Dominik Olczyk

III Karol Frankowski.

Dodatkowo nagrodzeni zostali

Tomasz Grzechowiak i Julia Odrobina.

 

Zbieraliśmy też elektrośmieci,

uzbierało się prawie półtorej tony.

W nagrodę szkoła otrzymała 13 ryz papieru ksero.

Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie.

 

 

 

 Klauzula i zgoda - konkurs makulatura.pdf

 

 

 

REGULAMIN I EDYCJI KONKURSU  

ZBIÓRKI MAKULATURY

w publicznych przedszkolach i szkołach podstawowych z terenu Miasta i Gminy Wronki.

 

1) Nazwa konkursu: „ MAKULATURĘ ZBIERAMY – NAGRODY ZDOBYWAMY”

  • Organizatorzy:

Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. we Wronkach, ul Ratuszowa 3,64-510 Wronki

Urząd Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5 , 64-510 Wronki.

  • Cele konkursu
  1. propagowanie działalności proekologicznej wśród dzieci i młodzieży,
  2. rozbudzenie wśród dzieci i młodzieży poczucia odpowiedzialności za stan naszych lasów oraz potrzeby ograniczania wyrębu lasów z przeznaczeniem na produkcję papieru i wyrobów papierowych,
  3. kreowanie prawidłowych postaw w zakresie gospodarowania odpadami (selektywna zbiórka odpadów).

 

  • Adresaci
  1. Uczestnikami konkursu są dzieci z przedszkoli publicznych i uczniowie szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Wronki
  2. Grupy konkursowe:

- przedszkola,

- szkoły podstawowe,

 

  • Data i miejsce
  1. Konkurs odbędzie się 18 czerwca 2021r. i będzie trwał w tym dniu do godz. 14
  2. Punktem odbioru makulatury będzie wydzielone miejsce w placówce oświatowej do której dziecko/uczeń uczęszcza

 

  • Warunki zbierania makulatury
  1. Zbiórka prowadzona jest w ten sposób, że osoba przynosząca makulaturę do punktu, przywozi surowiec przygotowany do oddania tj. poukładany i zabezpieczony przez rozsypywaniem.
  2. Makulatura będzie odbierana przez upoważnionego pracownika w danej placówce oświatowej, który będzie ważył i zapisywał dane na liście według schematu

Imię i nazwisko

Ilość kilogramów

klasa

 

  • Zadania placówki uczestniczącej w konkursie

Przesłanie do SAPO listy uczestników biorących udział w konkursie do 21 czerwca 2021r.

 

  • Kryteria oceny

KATEGORIA I – nagroda gminna dla ucznia/przedszkolaka, który zebrał największą ilość makulatury w gminie,

KATEGORIA II – nagrodzonych zostanie 3 uczniów/przedszkolaków, którzy zebrali największą ilość makulatury w danej placówce oświatowej

  • Nagrody

Organizator nagrodzi :

KATEGORIA I –kwota 1111,11 na którą składa się (voucher o wartości 1000 zł + 111,11 podatek)

KATEGORIA II

1 miejsce – kwota 333,33 na którą składa się (voucher o wartości 300 zł + 33,33podatek)

2 miejsce – kwota 222,22 na którą składa się (voucher o wartości 200 zł + 22,22 podatek)

3 miejsce – kwota 111,11 na którą składa się (voucher o wartości 100 zł + 11,11 podatek)

 

  • Postanowienia końcowe
  1. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
  2. Organizator zastrzega sobie możliwość opublikowania wyników konkursu w mediach lokalnych oraz stronach internetowych.
  3. Możliwe są dodatkowe nagrody rekompensujące ilość oddanej makulatury dla placówek, które nie zajmą 3 pierwszych miejsc i uzyskają wysoki wskaźnik zebranej makulatury.
 
 

 

Szanowni Rodzice!

Ostatnie kilka miesięcy były okresem wzmożonej aktywności naszych dzieci i młodzieży w Internecie, a czas spędzany przed ekranem smartfonów, tabletów czy komputerów znacznie się wydłużył. Było to spowodowane z jednej strony nauką zdalną, z drugiej spędzaniem czasu wolnego w sieci.

Mając na uwadze, jak duże spustoszenie w psychice i rozwoju emocjonalnym dzieci powoduje nieograniczony dostęp do Internetu i świata wirtualnego za pośrednictwem smartfonów, tabletów i komputerów, a także jak urządzenia te - wprowadzone w świat dziecka bez zasad i wsparcia ze strony dorosłych - otwierają im dostęp do świata hazardu, gier komputerowych, pornografii, przemocy i kolejnych uzależnień dewastujących nieodwracalnie psychikę i mózg młodego człowieka, Fundacja Edukacji Zdrowotnej i Psychoterapii w Poznaniu opracowała broszurę pt.: „Dzieci w wirtualnej sieci". Fundacja prezentuje w niej nie tylko powyższe zagrożenia, ale też wyposaża rodziców w niezbędną wiedzę i rozwiązania pomocne w wychowaniu swoich dzieci oraz uczenia ich właściwego korzystania z urządzeń elektronicznych.

Broszura, w wersji elektronicznej, została przekazana bezpłatnie Kuratorium Oświaty w Poznaniu, jak również pozostałym kuratoriom, by mogła dotrzeć do jak najszerszego grona rodziców dzieci i młodzieży.

Przekazują ją zatem Państwu z nadzieją, że stanie się dla nas wszystkich źródłem wiedzy oraz wsparciem w obszarze bezpieczeństwa cyfrowego oraz uzależnień i zagrożeń płynących ze strony wirtualnego środowiska informacyjnego. Wierzę, że zawarte w broszurze informacje pomogą nam lepiej zrozumieć aktualne wyzwania istotne dla świadomego kształtowania procesów wychowawczych.

 

link: broszura.pdf

               

Wielkopolski Kurator Oświaty

Robert Gaweł

Poznań, 28 maja 2021 r.

 



 
 

13.05.2021 czas trwania lekcji w nauczaniu zdalnym
Informuję, że lekce z ekranem i materiałami od 17 maja 2021r. będą trwały 30 minut. Będą się zaczynały około 10 minut od planowego rozpoczęcia lekcji.

Drodzy Uczniowie i Rodzice!

Od 17 maja uczniowie klas IV-VIII w systemie hybrydowym. Podjęliśmy decyzję, że od 17 maja do 21 maja do szkoły wracają uczniowie klas IV,V i VIII. Klasy VI i VII maja nauczanie na odległość.

W następnym tygodniu do szkoły 24 i 28 maja przyjdą klasy VI i VII, a klasy IV,V i VIII będą miały nauczanie na odległość.

Dnia 17 i 24 maja, czyli w poniedziałki, kiedy uczniowie wracają do szkoły pierwsze dwie lekcje będą mieli z wychowawcą, pozostałe zgodnie z planem.

Jednocześnie przypominam, że w dniach 25,26 i 27 maja są egzaminy ósmoklasisty i te dni są wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Dniem wolnym od zajęć dydaktyczno-wychowawczych jest również 4 czerwca.

Od 31 maja do szkoły wracają jednocześnie wszyscy uczniowie.

Uczniowie, którzy jedli obiady , po powrocie do szkoły będą kontynuowali spożywanie obiadów (jeżeli ktoś rezygnuje, proszę o pisemną informację).

Autobusy od 17 maja pojadą zgodnie z planem, który obowiązywał od 1 września (rozkład jazdy będzie na stronie szkoły).

Nie planujemy robienia kartkówek i sprawdzianów, szybkiego nadrabiania zaległości. W pierwszych dniach stawiamy na odbudowanie relacji i integrację uczniów.

17 maja nie będzie już obowiązku noszenia maseczek (będą one obowiązywały w autobusie), ale prosimy , by uczniowie je mieli, bo gdyby były stosowane metody, w których trzeba być bliżej siebie, to wtedy uczniowie będą je zakładać.

Na stronie szkoły w zakładce aktualności są plakaty, których treść przygotowali specjaliści, proszę się z nimi zapoznać.


 
28.04.2021 powrót do szkoły klas I-III
Informuję , że 4 maja do szkoły wracają uczniowie klas I-III, plan zajęć pozostaje bez zmian. Świetlica będzie czynna od 6.30 do 14.30. Obiady będą wydawane od wtorku , 4 maja. Rozkład jazdy autobusów będzie umieszczony na stronie szkoły w piątek , 30 kwietnia.

 16 kwietnia 2021r.

Szanowni Rodzice!

Informuję, iż po zakończonym etapie rekrutacji wszystkie dzieci, które zostały zapisane do naszego oddziału przedszkolnego i do pierwszej klasy szkoły podstawowej zostały zakwalifikowane.

Lista zakwalifikowanych jest wywieszona na drzwiach wejściowych do szkoły.

Przypominamy, że kolejnym etapem rekrutacji jest złożenie przez rodzica potwierdzenia woli zapisu, które trzeba złożyć w szkole w terminie od 19 kwietnia 2021r.  do 30 kwietnia 2021r. osobiście lub za pomocą aplikacji vulcan.

Druk do pobrania będzie od dnia 19 kwietnia 2021r.
 na stronie http://spbiezdrowo.edu.pl/index.php/zasady-rekrutacji oraz w szkole przy wejściu.

 

31.03.2021 ferie świąteczne
Przypominam , że od 1 do 6 kwietnia 2021r. mamy ferie świąteczne. Nie będzie żadnych lekcji . Zlecamy odpoczynek od monitorów.

10.03.2021r.

Szanowni Rodzice!

Od  dnia 11 marca 2021r. do 9 kwietnia 2021r. będzie trwać rekrutacja na rok 2021/2022. Prosimy wejść na stronę internetową szkoły, w zakładce zasady rekrutacji zarejestrować dziecko elektronicznie w systemie. Jeżeli nie posiadają Państwo podpisu elektronicznego, prosimy o wydrukowanie dokumentów, podpisanie ich i wrzucenie w szkole do kartonika na dokumenty do rekrutacji. Jeżeli nie maja Państwo możliwości wydrukowania samodzielnie dokumentów, można je pobrać w wersji papierowej i wypełnione włożyć  do kartonika na dokumenty do rekrutacji.  

 

 
23.02.2021 pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Drodzy Rodzice!
W tym tygodniu minie czwarty miesiąc jak Wasze dzieci, a nasi uczniowie uczestniczą w zdalnym nauczaniu. Wszyscy znaleźliśmy się w nowej, często bardzo stresującej dla nas sytuacji. Wielokrotnie musieliśmy zmieniać nasze plany, na nowo zorganizować codzienne życie w domu, zagwarantować dzieciom opiekę w czasie kiedy większość z Państwa pracuje zawodowo. Doświadczamy ogromnych zmian, w efekcie których pojawiają się różne reakcje emocjonalne, głównie te nieprzyjemne – związane z poczuciem zagrożenia, lękiem, niepewnością, bezradnością, ale też złością. Niejednokrotnie frustrują nas, złoszczą i męczą ograniczenia i restrykcje. Wszystkie przeżywane uczucia są naturalne w tych okolicznościach, doświadczają ich zarówno dorośli, jak i dzieci. Musimy mieć jednak świadomość, że to właśnie od nas, dorosłych – od rodziców, opiekunów, nauczycieli zależy, na ile dzieci poradzą sobie z tym trudnym wydarzeniem, i jak szybko odzyskają zaburzone poczucie bezpieczeństwa. Dlatego tak bardzo istotne jest, by w tym wyjątkowym okresie dbać nie tylko o samopoczucie pozostałych domowników, ale nie zapominać o utrzymaniu samego siebie w dobrej formie fizycznej i psychicznej. Postarajmy się, aby dzieci przy sprzyjających warunkach atmosferycznych spędzały dużo czasu na świeżym powietrzu, chodziły na spacery, jeździły na rowerze, hulajnodze, grały w piłkę i ćwiczyły. Namówmy dzieci do wychodzenia na dwór podczas przerw między lekcjami. Jako rodzice jesteście dla nas bardzo ważnym ogniwem wszelkich podejmowanych wspólnie działań wychowawczych i terapeutycznych. Zawsze liczymy na Państwa współpracę. Jednocześnie zapewniamy, że można zwracać się do nas z wszelkimi pytaniami, wątpliwościami, niepokojem, ale i z wiadomościami o tym, jak radzicie sobie w tej niezwykłej sytuacji. Tęsknimy i czekamy na możliwość powrotu wszystkich dzieci do szkoły. Nie chcemy zostawiać Państwa samych z aktualnymi wyzwaniami, problemami i dylematami. Dlatego proponujemy kontakt mailowy przez e-dziennik z wychowawcami, nauczycielami i pedagogiem oraz na platformie Teams. Poniżej podane są godziny pracy pedagoga. Wszystkim w imieniu całego grona pedagogicznego życzę zdrowia i spokoju
Agnieszka Andrzejak
 
 
 ***************************************************************************************************
 
 
16.02.2021 wsparcie specjalistów
DRODZY RODZICE!
Informujemy, że Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Szamotułach i Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna we Wronkach pracują nieprzerwanie w systemie stacjonarnym. Jeżeli potrzebujesz wsparcia psychologa, pedagog lub logopedy, martwisz się, że Twoje dziecko ma trudności z nauką, koncentracją, motywacją do pracy, wymową, obserwujesz, że ma coraz większe zaległości w nauce lub nie radzi sobie z emocjami - możesz umówić się na wizytę ze specjalistą w naszej poradni. Zapraszamy!
Telefon:
664 064 138 (PPP Szamotuły)
67 254 03 53 (PPP Wronki)

e-mail:
sekretariat.szamotuly@poradnia-szamotuly.pl
sekretariat.wronki@poradnia-szamotuly.pl

strona internetowa:
www.poradnia-szamotuly.pl
 
 
 ***************************************************************************************************
      UWAGA UCZNIOWIE!

Od 18 stycznia biblioteka będzie czynna dla czytelników:
poniedziałek od godz. 8.00 do godz.12.30
środa od godz.8.00 do godz.12.30
piątek od godz.8.00 do godz.12.30

Od poniedziałku do piątku wszelkie zapytania związane z wypożyczaniem i oddawaniem książek,
 i nie tylko, proszę składać na adres służbowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje związane z doradztwem czytelniczym, konkursami czytelniczymi,
 ciekawostki związane z książkami znajdziecie na stronie internetowej szkoły
 w zakładce Materiały dla ucznia - Wiadomości z biblioteki.
 
 ***************************************************************************************************
 
21.01.2021 zdobycie tytułu finalisty
W dniu 18 stycznia 2021 roku odbył się etap rejonowy Wojewódzkiego Konkursu Biologicznego organizowanego przez Kuratorium Oświaty w Poznaniu. Udział w nim wzięła Laura Lisińska uczennica kl. VIII b, która zakwalifikowała się do etapu wojewódzkiego w/w konkursu.
Cieszymy się z sukcesu Laury i gratulujemy! Życzymy powodzenia na ostatnim szczeblu konkursu.
 ***************************************************************************************************
19.01.2021 godziny pracy świetlicy
Informuję, że opieka w świetlicy jest od 6.45 do 14.30.
  ***************************************************************************************************
15.01.2021 zmiany w Regulaminie i procedurach funkcjonowania Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Biezdrowie od 1 września 2020 r. w okresie zagrożenia Covid 19
W Regulamin i procedury funkcjonowania Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Biezdrowie od 1 września 2020 r. w okresie zagrożenia Covid 19 wprowadza się od 18 .01.2021 r. następujące zmiany:
1. W § 2. Organizacja pracy zwiększająca bezpieczeństwo uczniów i pracowników przed zakażeniem covid 19.
Punkt 3 od 18 stycznia zmienia brzmienie na : Przerwy dla każdej klasy I-III nauczyciele organizują indywidualnie dla każdej klasy wg ustalonego harmonogramu.

2. W § 2. Organizacja pracy zwiększająca bezpieczeństwo uczniów i pracowników przed zakażeniem covid 19 dopisuje się punkt 8 w brzmieniu: Dzieci klas III korzystają z łazienki na parterze. Dopisuje się punkt 9 : Na terenie szkoły obowiązuje noszenie maseczek , zdejmuje się je w sali lekcyjnej , sali gimnastycznej, na innych zajęciach.
3. W Załączniku 2 do Zarządzenia Dyrektora z dnia 27 sierpnia 2020 r. Procedura pobytu i zabawy w sali dydaktycznej i świetlicy szkolnej do punktu 5 dopisuje się : Jeżeli w świetlicy są dwie grupy świetlicowe, druga przechodzi do sali nr 29.
4. W załączniku 8 do Zarządzenia Dyrektora z dnia 27 sierpnia 2020 r.
Procedura i harmonogram wydawania posiłków punkt 7 otrzymuje nowe brzmienie : Dzieci oddziału przedszkolnego i klas I-III jedzą obiad w różnych wyznaczonych godzinach miedzy 11.20 a 12.30.
 ***************************************************************************************************
12.01.2021 obiady
W związku z powrotem dzieci do szkoły proszę rodziców o ponowne wypełnienia oświadczenia zapisu dziecka na obiady lub potwierdzenie kontynuacji. Cena obiadu wynosi 4,00zł. Posiłki będą wydawane od 19 stycznia 2021roku (wtorek). Opłata za styczeń wynosi 36,00zł. Zgłoszenia na obiady do dnia 15.01.2021r.
Prosimy o ponowne wypełnienie oświadczenia.
OŚWIADCZENIE zapisu na obiady
Oświadczam, że syn/córka …………………………………………………………………………………………………………………..
Adres:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Klasa:…………………………………………
Może korzystać z płatnych obiadów wydawanych w Świetlicy Szkoły Podstawowej w Biezdrowie. Cena jednego posiłku wynosi 4,00zł i jest rozliczana w systemie miesięcznym. Zobowiązuje się do systematycznego regulowania płatności za obiady na konto bankowe szkoły; do dnia 15 każdego miesiąca. W razie rezygnacji obowiązuje pisemne oświadczenie i następuje z 1 dniem kolejnego miesiąca. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałam/em się z Regulaminem stołówki szkolnej.

Data………......... czytelny podpis…………………………………
 
***************************************************************************************************
 
12.01.2021 powrót do szkoły uczniów klas I-III
Ministerstwo poinformowało , że uczniowie klas I- III od 18 stycznia wrócą do szkoły. Zajęcia będą się odbywały zgodnie z planem. Rozkład jazdy autobusów będzie udostępniony w czwartek 14 stycznia.
 
***************************************************************************************************
 
24.11.2020 prośby do rodziców i informacje
Szanowni Rodzice!
Dziękujemy za Wasze zaangażowanie w nauczanie na odległość, za to ,że zaopatrzyliście dzieci w odpowiedni sprzęt, maluchom złożyliście konta w aplikacji Teams, wdrożyliście ich do pracy.
Jako nauczyciele mamy do Was następujące prośby:
1. Zostawcie uczniów samych na lekcjach online, oni sobie ze sprzętem już doskonale radzą ,a niektórych uczniów Wasza obecność bardzo krępuje, rozprasza, z kolei Wy się irytujecie , że dziecko nie odpowiada i sami odpowiadacie za ucznia. W szkole na lekcjach też Was nie ma i dzieci muszą sobie radzić. Najlepiej jeżeli dziecko / uczeń zostaje sam w pokoju.
2. Nie wykonujcie zadań za dzieci, wrócą do szkoły, będą musiały to zrobić same.
3. Wymagajcie od dzieci samodzielności, to w życiu jest ważna umiejętność.
4. Pomagajcie dzieciom przy kłopotach technicznych.
5. Jeżeli macie uwagi do naszej pracy , to też do nas napiszcie.
I jeszcze taka uwaga, uczniowie, by brać udział w lekcjach nie potrzebują „wypasionego” komputera za 4 tysiące. Tam jest droga karta graficzna do gier. Uczniom wystarczy zwykły laptop czy tablet z kamerką i mikrofonem. Jeżeli kupujecie internet od operatora, to najwięcej go pochłaniają gry komputerowe, a nie lekcje online.
Zauważyliśmy też dziwną prawidłowość, gdy uczniowie na lekcji online piszą coś na ocenę, zaraz zaczynają się psuć kamerki, są zakłócenia z internetem. Ciekawe, prawda?
Zasady organizacji zadań Szkoły Podstawowej im. W Witosa w Biezdrowie związane z możliwością czasowego ograniczenia funkcjonowania szkoły w związku z COVID-19, w tym zasady organizacji zajęć z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość są na stronie szkoły w zakładce dokumenty, uczniowie byli z nimi zapoznani. Są one oparte na prawie oświatowym.
Z poważaniem Danuta Maślona
 
 ***************************************************************************************************
 
23.11.2020 "drzwi otwarte"
Szanowni Rodzice!
W czwartek, 26 listopada, przypadają „drzwi otwarte”. Z związku z sytuacją epidemiczną nie odbędą się one w tradycyjnej formie. Spotkania będą indywidualne online i nauczyciele będą dzwonić do rodzica przez aplikację Teams na konto ucznia. W e-dzienniku nauczyciele napiszą do rodziców, z którymi chcą porozmawiać. Prosimy też, by rodzicie sami zgłosili chęć spotkania do wybranego nauczyciela przez e-dziennik. Nauczyciele będą dzwonić w godzinach od 18.00 do 19.20. Rodzice sami nie dzwonią. Prosimy o obecność w domu w tym czasie.
Z poważaniem Danuta Maślona
 
 ***************************************************************************************************
 
Dnia 6.11.2020 r. o godzinie 14.00 w naszej szkole odbył się konkurs przedmiotowy z języka polskiego organizowany przez Wielkopolskiego Kuratora Oświaty. Do konkursu przystąpiło sześć uczennic z klas ósmych: Kornelia Grabarkiewicz, Laura Lisińska, Amelia Góral, Natalia Wróblewska, Amelia Smolarkiewicz i Blanka Bartkowiak. Dziękujemy za zaangażowanie i przygotowanie się do konkursu. Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy wysokich wyników! Tak trzymać!
 
 ***************************************************************************************************
10.11.2020r. Komunikat
W dniu 4 listopada odbył się szkolny etap konkursy z języka angielskiego organizowany przez Wielkopolskiego Kuratora Oświaty. Udział wzięli następujący uczniowie z kl. VII i VIII:
Cojszner Rafał
Góral Amelia
Grabarkiewicz Kornelia
Hawryszkiewicz Oliwier
Janiszewska Aleksandra
Lisińska Laura
Nowak Łucja
Ociepa Aniela
Smolarkiewicz Amelia
Tyrchan Martyna
Walorczyk Zuzanna
Wildaczyk Gabriela
Wilkosz Wiktor
Wilkosz Oliwier
Wróblewska Natalia
Wszystkim uczestnikom gratulujemy!
 
***************************************************************************************************
 
05.11.2020 I-III nauka zdalna, oddziały przedszkolne nauka stacjonarna w szkole
Szanowni Rodzice!
Wszelkie informacje na temat pracy od 9 listopada w oddziałach przedszkolnych i klasach I-III zostaną podane w piątek , 6 listopada, po godz. 12.00.
Z poważaniem Danuta Maślona
 
 
***************************************************************************************************
02.11.2020 rekolekcje
Drodzy Rodzice, Uczniowie!
W kalendarzu roku szkolnego mieliśmy na 4 listopada zaplanowane rekolekcje. Zostają one odwołane i przełożone na inny (nieokreślony w tej chwili termin). Tego dnia są lekcje zgodnie z planem.
Z poważaniem Danuta Maślona
 
***************************************************************************************************
 
30.10.2020 Komunikat - wyniki Wojewódzkiego Konkursu Biologicznego dla uczniów szkół podstawowych województwa wielkopolskiego organizowanego przez Kuratorium Oświaty w Poznaniu

W dniu 26 października 2020 r. odbył się etap szkolny Wojewódzkiego Konkursu Biologicznego.

W tym konkursie udział wzięły następujące uczennice z kl. VIII:

Bartkowiak Blanka

Bilon Oliwia

Góral Amelia

Grabarkiewicz Kornelia

Lisińska Laura

Mrowińska Martyna

Odrobna Julia

Prętka Zuzanna

Rusinek Martyna

Smolarkiewicz Amelia

Stróżyńska Wiktoria

Wróblewska Natalia

Najwyższy wynik - 38/40 punktów uzyskała Laura Lisińska i zakwalifikowała się do etapu rejonowego w/w konkursu.

Wszystkim uczestniczkom gratulujemy
 
   ***************************************************************************************************
 
27.10.2020 nowy rozkład jazdy
Szanowni Rodzice!
W środę, 28 października, autobusy pojadą wg dotychczasowego harmonogramu .
Od czwartku, 29 października, autobusy pojadą wg nowego rozkładu godzinowego. Został on umieszczony na stronie szkoły. Proszę się z nim zapoznać.
Z poważaniem Danuta Maślona

  ***************************************************************************************************

Drodzy Uczniowie klas IV - VIII!

Zostaje przedłużony termin oddania prac w KONKURSIE NA LIST DO ULUBIONEGO BOHATERA LITERACKIEGO. Nowy termin to 6 listopada. Zmienia się także forma listu - pracę w pdf lub zdjęcie proszę przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Ogłoszenie wyników nastąpi po 15 listopada. Inne szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie na facebooku.
Zachęcam do udziału i pozdrawiam

Przypominam, że podczas zdalnego nauczania informacje z biblioteki umieszczane są w zakładce wiadomości z biblioteki


Iwona Gajda-Dąbek

 ***************************************************************************************************
 
26.10.2020 nowe informacje związane ze zdalnym nauczaniem
Szanowni Rodzice ! Drodzy Uczniowie!
1.Dziś był dzień organizacyjny, więc wszyscy będą mieli wpisaną obecność. Z drugiej strony domyślamy się, że niektórzy po prostu długo spali . Przypominam ,że lekcje zaczynają się od godz. 8.00 i udział uczniów w nich jest obowiązkowy, nie jest istotne to , czy są to lekcje online, czy z materiałami. Od wtorku takich wyjątków nie będzie.
2. Przyjmujemy ,że uczeń ma obowiązek potwierdzić swoją obecność w ciągu pierwszych 15 min, tzw. kwadrans akademicki.
3. Na stronie szkoły jest plan lekcji- lekcje online są zaznaczone na kolorem żółtym.
4. Na czas zdalnego nauczania dla wszystkich uczniów zawieszona jest działalność SKO. Uczniowie klas I-III również nie wpłacają w tym czasie pieniędzy. Jeżeli ktoś chce wypłacić swoje oszczędności, najpierw uzgadnia to z panią Ćwiertnią.
5. Autobusy rano we wtorek pojadą zgodnie z wcześniejszym planem
Z poważaniem Danuta Maślona
 
***************************************************************************************************
24.10.2020 zdalne nauczanie
Szanowni Rodzice! Drodzy Uczniowie klas IV-VIII!
Po raz kolejny stoimy przed nowym wyzwaniem, dzięki ankietom z czerwca wypełnionym przez uczniów, rodziców i nauczycieli, wiemy jak udoskonalić pracę na odległość. Dzięki zapobiegliwości wielu rodziców uczniowie mają sprzęt, nauczyciele we wrześniu też doskonalili swoje umiejętności, więc do zaistniałej sytuacji w miarę możliwości jesteśmy przygotowani.
Na razie nauczanie online planowane jest do 8 listopada, ale nie wiemy, co zadzieje się dalej.
Poniżej opisuję , jak będzie wyglądała praca w klasach IV-VIII. Proszę o uważne przeczytanie.

1. Nauka zdalna będzie wyglądała inaczej niż wiosną.
2. Plan lekcji pozostaje bez zmian, lekcje zaczynają się o 8.00.
3. Uczniowie będą pracować na teamsie. Na początku roku szkolnego na informatyce zostały przypomniane zasady pracy na teamsie.
4. Na godzinie wychowawczej wychowawcy przypomnieli zasady bezpiecznego uczestnictwa w zajęciach na odległość.
5. W poniedziałek lekcje będą tylko w formie przesłanych na teamsie materiałów, od wtorku będą również lekcje online. Plan lekcji online zostanie podany w poniedziałek po 18.00.
6. W przyszłym tygodniu nie będzie lekcji religii z panią Wziętek i matematyki z panią Kurasz.
7. We wrześniu rodzice, w formie oświadczenia, informowali wychowawcę o stanie sprzętu (komputer, laptop, dostęp do internetu, kamerka , mikrofon). W klasach IV-VIII zastrzeżenia zgłoszono dla 13 uczniów, wobec tego spokojnie uczniowie na odległość mogą pracować, mieć powłączane kamerki i mikrofony zgodnie z polecaniami nauczyciela. O wypożyczeniu tabletu na podstawie umowy dyrektor będzie informował w poniedziałek zainteresowanego rodzica telefonicznie.
8. Na zajęciach będzie sprawdzana obecność: na lekcjach online nauczyciel uczniów będzie widział i wyświetli mu się lista obecnych uczniów, a na lekcjach z materiałami uczeń ma obowiązek na początku zajęć na czacie wysyłać do nauczyciela informację, że zapoznał się z materiałem. Jeżeli od ucznia zabraknie tych informacji albo nie będzie go na liście , albo będzie na liście , a nie włączy kamerki , a z oświadczenia rodziców wynika ,że sprzęt działa – będzie miał wpisaną nieobecność ( to wynika z prawa oświatowego). Rodzice usprawiedliwiają nieobecność jak do tej pory, czyli w ciągu tygodnia.
9. Nauczyciele poinformują o zasadach oceniania na odległość.
10. Na bieżąco będę informować o nowych ustaleniach w dzienniku w zakładce informacje ( na zielonym tle). Jako dyrektor tam będę umieszczała informacje , natomiast nauczyciele wysyłają wiadomości w e-dziennku.
Z poważaniem. Danuta Maślona
 
***************************************************************************************************
24.10.2020 nauka dzieci z zerówek i klas I-III
Szanowni Rodzice dzieci z oddziałów przedszkolnych i klas I-III!
1.Zajęcia w szkole będą się odbywały wg takich zasad jak do tej pory. Czyli zgodnie z planem lekcji, będą też zajęcia dodatkowe i logopedia oraz zajęcia z panią pedagog.
2. Świetlica będzie czynna od 6.30 do 15.30, czyli jeżeli ze względu na pracę rodziców dziecko z oddziału przedszkolnego będzie wracało autobusem o 14.30 , to tak zostanie.
3. Obiady dla dzieci będą po 4 lekcji czyli o 11.35.
4. Autobusy jadą w poniedziałek bez zmian.
Z poważaniem. Danuta Maślona
 
***************************************************************************************************
23.10.2020 zdalne nauczanie
Szanowni Rodzice!
Decyzją premiera od poniedziałku 26 października do 8 listopada klasy IV-VIII będą miały nauczanie na odległość. Natomiast oddziały zerowe i klasy I-III będą funkcjonowały bez zmian w szkole. Godziny dowozów autobusów pozostają bez zmian, obiady dla dzieci klas I-III i oddziałów przedszkolnych również.
O wszystkich zmianach i podjętych decyzjach będę informowała na bieżąco , dlatego proszę również w niedzielę wieczorem zajrzeć do dziennika.
Z poważaniem . Danuta Maślona
 
***************************************************************************************************
09.10.2020
Szanowni Rodzice!
W związku z aktualną sytuacją epidemiczną oraz wprowadzanymi obostrzeniami od poniedziałku 12 października w szkole wprowadzony zostaje obowiązek zasłaniania nosa i ust przez uczniów i nauczycieli przebywających na korytarzach i na boisku.
Z poważaniem. Katarzyna Skrzypczak
 
 
***************************************************************************************************
05.10.2020 zajęcia 14 października
Szanowni Państwo!
Informuję, że 14 października 2020r. w Dzień Edukacji Narodowej zajęcia z wychowawcą będą w godzinach od 9.00 do 10.30. Tego dnia autobusy pojadą godzinę później, nie ma również obiadu. Świetlica rano będzie czynna od 7.30. Klasy I mają w sali gimnastycznej pasowanie na pierwszoklasistę.
Z poważaniem. Danuta Maślona
 
 
***************************************************************************************************
29.09.2020 informacja ze spotkania Rady Rodziców
Szanowni Rodzice!
Dnia 22 września 2020 godz. 17.30 odbyło się spotkanie Rady Rodziców. Dokonano nowych wyborów i przewodniczącą została pani Joanna Rusinek, skarbnikiem pozostała pani Justyna Gorąca –Dura, sekretarzem została pani Magdalena Sześciła, panie Katarzyna Hawryszkiewicz, Ewa Grabarkiewicz i Monika Góral stanowią komisję rewizyjną. Chciałam podziękować pani Hawryszkiewicz za pracę na rzecz uczniów, szkoły, bo była przewodniczącą przez kilka lat i wprowadziła „ nową jakość” do naszej placówki, np. świąteczne festyny.
Rada wyraziła pozytywna opinię dotyczącą dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych – będą to 12 i 13 listopada 2020 r., 25,25, i 27 maja 2021 r oraz 4 czerwca 2021 r.
Rada przegłosowała też pozytywnie przyznawanie nagród książkowych w klasach IV-VIII od średniej 5,25, natomiast wychowawczynie klas 0 i I-III przedstawią Radzie Rodziców swoje propozycje dotyczące nagradzania na koniec roku szkolnego. Ustalono także , że ”drzwi otwarte „ pozostają w formie tradycyjnej.
Uchwalono też składkę w wysokości 50 zł od rodziny, można płacić ratach , u wychowawcy , na konto.
Przypomniano, że wszelkie dokumenty szkolne są na stronie szkoły, w szczególności statut, a w nim kryteria oceniania, w tym zachowania oraz tryb i warunki uzyskania wyższej niż przewidywana rocznej oceny z zajęć edukacyjnych i zachowania-paragraf 147 i 140. Wszelkie zmiany w statucie są wklejne pod statutem , nie ma poprawek w samym dokumencie.
Wyjaśniono, że za zadanie dodatkowe na ocenę celującą – uczeń nie ma obligatoryjnie wystawianej oceny celującej, bo jeżeli nie spełni dana praca kryteriów na 6, czyli po prostu coś jest źle , to nauczyciel ma prawo i obowiązek postawić oceną niższą , to uczeń podejmuje decyzję, czy takie zadanie chce zrobić i ponosi konsekwencje tej decyzji, a nauczyciel daje wskazówki co uczeń potrafi, nad czym i jak powinien pracować.
Uczniom często nie podoba się , gdy mówimy o zachowaniu poza szkołą – rozporządzenie MEN w sprawie oceniania, klasyfikowania…. mówi o tym wprost w paragrafie 11 ustęp1 punkt 6)”godne, kulturalne zachowanie się w szkole i poza nią”,
Przypomniano, że każdy uczeń w plecaku ma przygotowany przez rodzica zestaw – maseczka jednorazowa i rękawiczki na wypadek objawów chorobowych ucznia albo kogoś z klasy. Bardzo cieszy fakt, że kaszlące, źle czujące się dzieci zostawiają rodzice w domu- są to odpowiedzialne decyzje w obecnych czasach.
Nie trzeba zwolnień od lekarza , rodzic pisze usprawiedliwienie w e-dzienniku do wychowawcy (najpóźniej w ciągu tygodnia).
Płatność za obiady –należy trzymać się terminów i płacić dokładnie takie sumy, jakie są podane na dany miesiąc albo takie , jakie po odliczeniach wskaże pani intendentka
Do Regulaminu i procedur funkcjonowania Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Biezdrowie od 1 września 2020 r. w okresie zagrożenia Covid wprowadzono Procedury związane z pomiarem temperatury.
Od tego tygodnia jest realizowany program „Mleko w szkole”.
Z poważaniem Danuta Maślona

***************************************************************************************************
 
03.09.2020r.
 
 
***************************************************************************************************
31.08.2020r.

Szanowni Rodzice dzieci dowożonych autobusem!

Na stronie szkoły w zakładce dokumenty znajduje się Regulamin dowozów, proszę się z nim zapoznać.

Najważniejsze zmiany związane z Covid 19 to:

1.W czasie pandemii uczeń dowożony ma obowiązek zasłanianie ust i nosa w trakcie przewozu. Brak ochrony nie upoważnia do przewozu. W czasie pandemii za wszelkie inne środki ochrony dla dziecka dowożonego jest odpowiedzialny rodzic.

2.W okresie pandemii za dostosowanie pojazdu do obowiązujących obostrzeń odpowiedzialny jest przewoźnik.

3.W czasie pandemii opiekun jest zobowiązany do zdezynfekowania siedzeń w autobusie/ busie w momencie zmiany grupy dzieci dowożonych.

Z poważaniem. Danuta Maślona

 
 
***************************************************************************************************
28.08.2020r.

Szanowni Rodzice !

  1. Rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się 1 września o godz. 9.00. Autobusy tego dnia pojadą wg harmonogramu, który zostanie umieszczony na stronie szkoły w zakładce „Plan dowozu”, ale godzinę później. Uczniowie po przyjeździe autobusem wchodzą do szkoły, dezynfekują ręce. Udają się do świetlicy. Najpierw na boisku szkolnym odbędzie się spotkanie uczniów, rodziców i nauczycieli z dyrektorem szkoły. Wszyscy stoją na boisku w rozproszeniu, z zachowaniem dystansu, wyjątkowo w ten dzień zalecamy na boisku maseczki, uczniowie nie ustawiają się wzorem lat ubiegłych. Następnie, wg wskazówek dyrektora, uczniowie przejdą z wychowawcą do wyznaczonych klas. Wychowawcy klas I-VIII w tym dniu wręczą uczniom podręczniki , więc uczniowie zabierają ze sobą plecaki albo tornistry, również długopisy.
    Dostaną też różne dokumenty do podpisu dla rodziców.
  2. Wychowawczynie oddziałów zerowych spotkają się z rodzicami i dziećmi w wyznaczonym miejscu na boisku, a potem z samymi dziećmi przejdą do klasy. Prosimy o zabranie w ten dzień całej wyprawki przedszkolaka.
  3. Rodzice nie wchodzą do budynku szkoły, opiekunowie mogą poczekać na dzieci na boisku . Wychowawcy o wszystkim będą informować rodziców w e-dzienniku.
  4. Odjazd autobusów o godz. 10.00.
  5. Na stronie szkoły www.spbiezdrowo.edu.pl w zakładce „Dokumenty” jest umieszczony „Regulamin i procedury funkcjonowania Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Biezdrowie od 1 września 2020 w okresie zagrożenia covid 19.” Prosimy o zapoznanie się z jego treścią, szczególnie z paragrafem 1 i 2 czyli ogólnymi zasadami i organizacją pracy.
  6. W tym roku szkolnym ogólne informacje dla rodziców od dyrektora szkoły będą umieszczane na stronie szkoły w zakładce aktualności i w e-dzienniku na pierwszej stronie.
  7. Proszę od poniedziałku 31 sierpnia systematycznie sprawdzać informacje i wiadomości w e-dzienniku.
  1. Świetlica we wrześniu będzie czynna od 6.30 do 15.30, 1 września od 7.30.

Z poważaniem Danuta Maślona

 

 
******************************************************************************************
28.08.2020r.
 
Szanowni Rodzice dzieci z oddziałów przedszkolnych!
Przypominam, że 28, 31 sierpnia i 1 września można zapłacić za zestawy edukacyjne- 123,50- najlepiej przynieść odliczoną sumę. Nie będziemy Wam ich dawać, bo 1 września musielibyście przywieść je z powrotem do szkoły.
Dnia 28 i 31 sierpnia można zapłacić w godzinach od 7.00 do 12.00 w budynku nowej szkoły u pani Małgorzaty Szorcz. Proszę w drzwiach wołać panią Gosię, to podejdzie. Proszę nie wchodzić do budynku.
Natomiast 1 września można zapłacić , gdy będziecie z dzieckiem na rozpoczęciu roku szkolnego.
Pozdrawiam. Danuta Maślona
 
*******************************************************************************************
 
26.08.2020r.

„Szanowni Państwo, informujemy, że w roku szkolnym 2020/2021 ubezpieczenie dla uczniów naszej szkoły pozostaje w gestii Rodziców - każdy rodzic robi to we własnym zakresie.
Mając na uwadze zaostrzone warunki związane z sytuacją epidemiologiczną i ograniczenie do minimum obecności osób z zewnątrz w szkole (w postaci agentów ubezpieczeniowych) szkoła w tym roku nie będzie pośredniczyła w sprawach związanych z ubezpieczeniem NNW dzieci.
Ubezpieczenie dzieci od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków jest nieobowiązkowe i to Rodzic decyduje, czy chce ubezpieczyć swoje dziecko, w jakiej formie i w jakim zakresie. Decyzja ta została uzgodniona z zarządem Rady Rodziców.
Wychodząc naprzeciw Rodzicom przedstawiamy listę firm.

                                                                                                                          Z poważaniem Danuta Maślona

 Poniżej przedstawiamy kilka możliwości ubezpieczeń:

 
 
 ******************************************************************************************
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
________________________________________________________________________________________________________

W roku szkolnym 2019/2020 nasi uczniowie brali udział

           w różnorodnych konkursach szkolnych, 

gminnych, powiatowych, rejonowych i ogólnopolskich.

    Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy!

Kartka bożonarodzeniowa:

Kategoria: klasy I-III


Lena Jambor I miejsce kl. IIb
Zofia Machnicka II m-ce  kl. IIb
Amelia Chraplak III m-ce kl. IIb
Franciszek Chraplak III m-ce kl. III

Amelia Nowak –wyróżnienie kl. IIa

 

Kategoria: klasy IV-VI

  1. Zofia Grzybowska
    2. Zofia Maciejewska, Amelia Walorczyk
    3. Bartosz Wróblewski

Kategoria: klasy VII – VIII

  1. Julia Nowak
    2. Natalia Wróblewska
    3. Weronika Prędka


Kategoria: rodzic
1. Natalia Szczepanek
2. Agnieszka Cojszner
3. Marzena Maciejewska

 

Konkurs recytatorski klas 0-III „Jesień w poezji”


W kategorii oddziałów przedszkolnych :


1.Maja Skrzypczak 0b
2.Marcelina Musiał 0a
2. Helena Gumna 0a
3.Liliana Bartkowiak 0b
3.Gabriela Kozłowska 0a


W kategorii klas I:
1.Liliana Jamborska I a
2.Maria Turowska I b
3.Lena Antoszewska I a


W kategorii klas II i III:
1.Lena Rybarczyk II a
2.Lena Jambor II b
2.Patryk Urban II b
3. Leon Rudy II a

Konkursy Biblioteki szkolnej

Kwarantanna z książką- konkurs fotograficzny

Nagroda dla Gabrieli Mireckiej z kl. 4A

Konkurs na hasła reklamujące czytanie i bibliotekę

Nagroda dla Kornelii Grabarkiewicz z kl. 7B
Nagroda dla Lilianny Grabarkiewicz z kl. 2A
Nagroda dla Dominika Olczyka z kl. 5B

Konkurs na wiersz

I miejsce Amelia Smolarkiewicz z kl. 7a

II  miejsce Marta Frankowska z kl. 6a

 

Konkurs wieloprzedmiotowy „Człowiek”:

kategoria klas 4-6:

  1. Zuzanna Walorczyk, Łucja Nowak, Hanna Barłóg
  2. Nikola Semkło, Kacper Skrzypczak, Zofia Grzybowska
  3. Angelika Szczepanek, Zofia Maciejewska, Dagmara Pruc

 

kategoria klas 7-8:

  1. Kornelia Grabarkiewicz, Martyna Mrowioska, Martyna Rusinek
  2. Zuzanna Prętka, Oliwia Bilon, Amelia Smolarkiewicz
  3. Bartosz Pietras, Kacper Skrzypczak, Aleksander Marcinkowski

 

Źródła historyczne mówią- analiza i interpretacja źródeł historycznych

I miejsce Kornelia Grabarkiewicz, Martyna Mrowińska

II miejsce Amelia Smolarkiewicz, Zuzanna Walorczyk

III miejsce Oliwier Hawryszkiewicz

 

Mistrz ortografii – „O złote pióro pani dyrektor”

I miejsce klasy IV-VI Dagmara Pruc, kl.Va,

I miejsce klasy VII-VIII Amelia Smolarkiewicz, kl. VIIa

 

Olimpiada Olimpus o Janie Pawle II:

  1. IV - VI

I miejsce Dominik Olczyk (laureat konkursu),

II miejsce Nikola Kowalczyk (laureatka konkursu),

III miejsce Bartosz Wróblewski.

 

 Kl. VII - VIII

I miejsce Laura Lisińska (laureatka konkursu),

II miejsce Natalia Wróblewska i Julia Gorączka,

III miejsce Kornelia Grabarkiewicz i Amelia Smolarkiewicz 

 

 

Kangur:

- w kategorii Beniamin klasa 5 wyróżnienie zdobył Dawid Wildaczyk

- w kategorii Beniamin klasa 6 wyróżnienie zdobyła Zuzanna Walorczyk

 

Złota Żaba:

to do drugiego etapu zakwalifikowali się :

-Natalia Wróblewska VIII b

-Aleksander Marcinkowski VIII

-Amelia Smolarkiewicz VIIa

 

Alchemik:

  1. Kornelia Grabarkiewicz (wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie)
  2. Lis Julia, Lemański Hubert, Wróblewska Natalia
  3. Góral Amelia

 

OLIMP SCHOOL z chemii.

  1. Kornelia Grabarkiewicz
  2. Amelia Smolarkiewicz, Amelia Góral
  3. Martyna Mrowińska

 

 

Konkurs  plastyczno - literacki Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy  Wronki: „Wypisz , wymaluj dla Mamy”

wygrana Kornelia Grabarkiewicz VIIb  i Amelia Smolarkiewicz VIIa, 

wyróżnienie  Dominik Olczyk 

 

Konkurs plastyczny „ Wymarzony dom” Inwestor Wronki:

wyróżnienie Dominik Olczyk, V b oraz Bartosz Wróblewski z klasy Vb 

 

Wronieckie  dyktando 

 

klasy IV-V: II miejsce Dagmara Pruc,

kl.VI-VIII;  III miejsce Amelia Smolarkiewicz VIIa

 

 

Konkurs literacki organizowany przez Wroniecki Ośrodek Kultury z okazji Dnia Dziecka

2 miejsce Dominik Olczyk

 

Konkurs literacki „O złotą, srebrną i brązową wronę

 I miejsce Dominik Olczyk Vb,

 II miejsce Bartosz Wróblewski Vb,

wyróżnienie Natalia Wróblewska VII b, 

 

XII AMATORSKI KONKURS GWAROWY ,, GODEJMA PO NASZYMU ''

II miejsce Amelia Smolarkiewicz  

 

Konkursie plastycznym "Ja za 20 lat" organizowany w ramach ogólnopolskiej Kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł

Wyróżnienie Łukasz Woźniak, Vb 

 

VII Powiatowym Przeglądzie Piosenki   Patriotycznej w Szamotułach

III miejsce w kategorii solista Kornelia Grabarkiewicz 

Uczniowie klas VI,VII wyróżnienie w kategorii zespół

 

Powiatowy Konkursy Komendy Policji w Szamotułach

 „Odblaskowo- Bezwypadkowo”– III miejsce w konkursie Laura Tonak Ia

"I Ty możesz zapobiegać Przemocy"- wyróżnienie za wiersz Kornelii  Grabarkiewicz

"Dopalacze niszczą życie" wyróżnienie za komiks, Hubert Lemański VII b, 

 

Gminne eliminacje Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego „Zapobiegajmy Pożarom” we Wronkach

wyróżnienie  kl. III Joanna Błajet kl III, Szymon Waroś II a

 

Konkursy taneczne/sportowe

Międzynarodowym konkurs  on-line MWF,

I miejsce Kornelia Grabarkiewicz solo pompon juniorki

I miejsce Julia Lis solo pompon seniorki

 

DANCE@HOME Solo Cup organizowanego przez Aplauz Marklowice

I miejsce Kornelia Grabarkiewicz kat. solo pompon juniorki

I miejsce Julia Lis kat. solo pompon seniorki

VI miejsce Martyna Rusinek kat. solo baton juniorki

 

Ogólnopolski konkurs on-line Osobowość taneczna małej sceny,którego organizatorem był MOKSiR Kuźnia Raciborska:

I miejsce i GRAND PRIX festiwalu zdobyła Kornelia Grabarkiewicz.

III miejsce Julia Lis, Amelia Poznańska

 

Konkurs "Taniec w kwarantannie" ?organizowany przez Wroniecki Ośrodek Kultury

I miejsce Amelia Poznańska - grupa JUNIOR 
I miejsce Kornelia Grabarkiewicz- grupa SENIOR 

 

Szkolny Turniej Tenisa Stołowego

Szkoła Podstawowa Dziewczyny

I miejsce Lisińska Laura

II miejsce Walorczyk Maria

III miejsce Pogorzelczyk Martyna

Szkoła Podstawowa Chłopcy

I miejsce Skrzypczak Kacper

II miejsce Figas Leszek

III miejsce Maciejewski Kamil

 _______________________________________________________________________
 
 26.06.2020 Słowa na zakończenie roku szkolnego
Kochani Uczniowie! Szanowni Rodzice! Drodzy Nauczyciele!
Dziś mamy piękną uroczystość – zakończenie roku szkolnego 2019/2020. We wrześniu nikt nie przypuszczał, że będzie to wyjątkowy w dziejach szkoły rok. Chciałam wszystkim podziękować, że w tych trudnych, wyjątkowych czasach udało nam się współpracować . Moim zdaniem cichymi bohaterami nauczania na odległość zostali rodzice, którzy doskonalili swoje umiejętności komputerowe, powtarzali materiał ze szkoły pewnie na poziomie każdej klasy, tak organizowali sobie pracę, by z najmłodszymi jeszcze zrobić zadania. Z kolei uczniowie musieli się bardzo zdyscyplinować, by codziennie usiąść do zadań , zrobić je i niektóre wysłać. Osobnym znakiem tych czasów było ściągnie z internetu , od kolegów, koleżanek, itp. - tu moglibyśmy opowiedzieć wiele ciekawych historii. Dlatego szczególnie dziękuję tym , którzy byli systematyczni, na czas wysyłali zadania na ocenę czy na plusa, samodzielnie wykonywali zdania, pisali na czacie , by wyjaśnić wątpliwości, robili zadania dla chętnych, byli sumiennymi, uczciwymi uczniami i jeszcze pomagali innym w opanowaniu teamsa. Takie postawy są wspaniałe i godne naśladowania. My, nauczyciele, też się uczyliśmy obsługi platformy office 365 i rozpoczęliśmy pracę z uczniami IV-VIII na teamsie- tam znalazły się materiały, zadania, lekcje online.
Jeszcze raz wszystkim za tę wyjątkową pracę dziękuję uczniom, rodzicom, nauczycielom.
Oddzielne podziękowanie składam rodzicom, którzy w tym roku szkolnym zaangażowali się w pracę na rzecz naszych uczniów, szczególnie w realizacji doradztwa zawodowego, są to panie Anna Nowak , Justyna Dura- Gorąca, ,Mariola Choły ( jako babcia) oraz panowie Łukasz Białuski, Artur Hibner, Sebastian Jamborski.
Dziękuję za przysłane ankiety, są one wsparciem dla dalszej pracy ( jej wyniki w osobnej wiadomości).
Dziękujemy Radzie Rodziców ze całoroczne wspieranie szkoły, zakupione nagrody.
Uczniom gratuluję zdobytych ocen na świadectwach, różnorodnych osiągnięć, sukcesów, wysiłku włożonego w każde najmniejsze zadanie.
W czasie wakacji odpocznijcie od komputerów, korzystajcie z dobroci natury, miejcie w sobie dużo radości i odpowiedzialności szczególnie nad jeziorem, na drodze, dbajcie o bezpieczeństwo swoje i innych.
Z poważaniem Danuta Maślona
_______________________________________________________________________
 26 czerwca 2020 r.
23.06.2020 opłaty za obiady
Informuje się, że wpłacone opłaty za obiady zostaną automatycznie przeniesione na następny rok szkolny.
 _____________________________________________________________________
17.06.2020
oddawanie podręczników, wydawanie świadectw
Podręczniki należy oddać do szkoły w piątek 19 czerwca, świadectwa będą wydawane w dzień zakończenie roku szkolnego 26 czerwca- o szczegółach informują wychowawcy
______________________________________________________________________
17.06.2020
oceny ostateczne
Szanowni Rodzice i Uczniowie!
Informuję, że dziś, 17 czerwca 2020 r., oceny przewidywane stają się ostatecznymi.
Z poważaniem. Danuta Maślona
 _____________________________________________________________________________________________________

ROZKŁAD JAZDY NA DNI EGZAMINÓW VIII KLAS ( 16,17,18 CZERWCA 2020r.) – BIEZDROWO

1.

WIERZCHOCIN ( KRZYŻÓWKA)

8.10

2.

ĆMACHOWO ( TARTAK)

8.17

3.

BIEZDROWO SZKOŁA

8.22

ODWOZY:

16 CZERWCA 2020R. -  DODZ. 11.30

17 CZERWCA 2020R. – GODZ. 11.15

18 CZERWCA 2020R. – GODZ. 11.00

ROZKŁAD JAZDY NA DNI EGZAMINÓW VIII KLAS ( 16,17,18 CZERWCA 2020r.) – BIEZDROWO

1.

DĄBROWA

8.10

2.

KŁODZISKO

8.12

3.

WRÓBLEWO

8.16

4.

ĆMACHOWO ( KRZYŻÓWKA)

8.18

5.

BIEZDROWO SZKOŁA

8.20

ODWOZY:

16 CZERWCA 2020R. -  DODZ. 11.30

17 CZERWCA 2020R. – GODZ. 11.15

18 CZERWCA 2020R. – GODZ. 11.00

____________________________________________________________________________________________

08.06.2020
Dni wolne od zajęć dydaktycznych.
Przypominam, że 12 czerwca jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych. Jednocześnie informuję ,że kierując się wytycznymi MEN i po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych będą jeszcze 16,17 i 18 czerwca ( nie będzie nauczanie na odległość). W te dni nie ma również zajęć opiekuńczo - wychowawczych z elementami dydaktyki w świetlicy.
__________________________________________________________________________________________________________
07.06.2020
Przedłużenie nauki na odległość
Informuję ,że znowelizowano rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i przedłużono nauczanie na odległość do 28 czerwca 2020 r.
 

W związku z zawieszeniem zajęć w szkołach
Komitet Organizacyjny Konkursu Kangur Matematyczny
podjął decyzję o przeniesieniu zawodów na dzień 28.05 br.

 ___________________________________________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice!

W zakładce "zasady rekrutacji" podano do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych na rok szkolny 2020/2021 do oddziału przedszkolnego i pierwszej klasy Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Biezdrowie.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice!
Od 6 maja mogą być otwierane oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych. Decyzje w tej sprawie mają podejmować organy prowadzące, jednak jeszcze nie znamy konkretnej daty, kiedy taka opieka zaczęłaby się w naszej szkole.
Proszę  w e-dzienniku, przysłać mi informację, kto jest taką opieką w oddziale przedszkolnym zainteresowany. Termin przesyłania informacji- 4 maja godz. 9.00.
Pozdrawiam. Danuta Maślona
 
Wskazówki Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia ze strony Ministerstwa Edukacji Narodowej
 
Rodzicu, aby zapewnić dziecku odpowiednią opiekę podczas pobytu w placówce, przekaż dyrektorowi istotne informacje o stanie jego zdrowia.
  • Zaopatrz swoje dziecko, jeśli ukończyło 4. rok życia, w indywidualną osłonę nosa i ust podczas drogi do i z placówki.
  • Przyprowadź do placówki dziecko zdrowe – bez objawów chorobowych.
  • Nie posyłaj dziecka do przedszkola, jeżeli w domu przebywa ktoś na kwarantannie lub w izolacji. Wówczas wszyscy musicie pozostać w domu oraz stosować się do zaleceń służb sanitarnych i lekarza.
  • Wyjaśnij dziecku, żeby nie zabierało do przedszkola niepotrzebnych przedmiotów czy zabawek.
  • Regularnie przypominaj dziecku o podstawowych zasadach higieny. Podkreśl, że powinno ono unikać dotykania oczu, nosa i ust, często myć ręce wodą z mydłem i nie podawać ręki na powitanie.
  • Zwróć uwagę na odpowiedni sposób zasłania twarzy podczas kichania czy kasłania. Pamiętaj, że Ty także powinieneś je stosować, bo dziecko uczy się przez obserwację dobrego przykładu.

______________________________________________________________________________________________________________________

 
Informuję, że zdalne nauczanie zostało przedłużone do 24 maja 2020 r.
Egzamin ósmoklasisty odbędzie się w dniach 16-18 czerwca 2020r.
 
______________________________________________________________________________________________________________________
 
 
Listy kandydatów zakwalifikowanych po przeprowadzeniu rekrutacji do oddziału przedszkolnego i do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej w Biezdrowie znajdują się na stronie szkoły w zakładce "Zasady rekrutacji"
 
______________________________________________________________________________________________________________________
 
UWAGA DZIAŁANIE PROFILAKTYCZNE Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Biezdrowie

SZANOWNI PAŃSTWO!

Rekrutacja do Szkoły Podstawowej w Biezdrowie  nadal trwa.

Proszę nie wchodzić na teren budynku szkolnego.

Jeżeli przyjdziecie Państwo po wniosek związany z rekrutacją, proszę o pobranie go ze stolika na którym są wyłożone.
Jeżeli chcecie złożyć wypisany wniosek lub przyjdziecie w innej ważnej sprawie niecierpiącej zwłoki, proszę zadzwonić głośno dzwonkiem, a pracownik zejdzie do Państwa.

poważaniem
Danuta Maślona

______________________________________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice! - przerwa w funkcjonowaniu szkoły


Przerwa w funkcjonowaniu szkoły nie powinna oznaczać dni wolnych od nauki dla dzieci.
Dołączamy się do sugestii Ministra Edukacji Narodowej, aby Wasze dzieci odpowiedzialnie wykorzystały czas zawieszenia zajęć w szkole. Uczniowie mogą przeczytać ulubioną książkę lub lekturę szkolną, powtórzyć swoje wiadomości i umiejętności .
W związku z tym nauczyciele przygotują materiały dydaktyczne do samodzielnej pracy uczniów w domu albo będą wykorzystywać do tego platformy e-learning, e-podręczniki. Na stronie szkoły pojawi się pod zakładką „Jadłospis” zakładka ”Materiały dla ucznia”. W tym miejscu od wtorku pojawią się informacje nad czym dzieci mogą samodzielnie pracować w domu. Niektóre materiały wypracowane przez uczniów będą po powrocie do szkoły oceniane oceną bądź plusami.
Nasza sugestia, by dzieci odrabiały zadania z przedmiotów, które mają w dany dzień w planie. Oczywiście mogą to też robić wg własnego uznania.
link do strony szkoły: http://spbiezdrowo.edu.pl/